2018. október 7., vasárnap

Kezdődik!!

Elindult a félév. Az alábbi szösszenetet az evolúciós állattani gyakorló ajtaján láttam. Nagyon tetszik, ezért közreadom (kisebb módosításokkal).

Kezdődik!!

Tanár: Itt ez az A4-es lap, írjátok fel e neveteket a jobb felső sarokba!

Hallgatói reakciók:

        A sajátunkat?

        Melyik sarokba?

        Én nem értem, mit kell csinálni.

        Zölddel írhatok?

        Erre jegyet kapunk?

        Most kell, vagy otthon?

        Nekem azt mondták, a bal sarokba kell.

        Nyomtatottal kell írni?

        A jobbkezesek is oda írják?

        Majd otthon megcsinálom.

        Ceruzával lehet?

        Mit kell felírni?

        Nekem kifogyott a tollam.

        A nevünket?

        Most akkor vegyünk elő egy lapot?

        De a Bence a bal sarokba írta!

        Nem hallottam, mit kell csinálni.

        Ennek mi értelme?

        Nekem elszakadt a papír!

        Mikor lehet javítani?

        Most baj, hogy megkérdezem?

        Én most már végképp nem értem, mi a feladat.

        Be kell adni?

        Középre?

        A teljes nevünket?

        Olvashatóan vagy az aláírásunkat?

        Az osztályt is odaírjuk?

        Engem lökdös a Sanyi!

        Én még nem vagyok készen!

        Javítani lehet?

        Nem baj, ha ferde lett?

        Én balkezes vagyok!

        Ja, azt hittem középre kell.

        Eddig mindig a bal sarokba kellett írni.

        Ez egyéni munka?

        Mit kell csinálni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése